Birgit

  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Ruikt slecht!

    Had grote verwachtingen van deze, maar werd teleurgesteld. Degenen die zeggen dat deze niet naar zelfbruiner ruikt, begrijp ik niet. Het klopt dat hij niet meteen ruikt. Bij het aanbrengen ruikt hij fris en lekker, maar na 4-6 uur komt de geur. Net zoals wanneer het begint te werken. Het is de traditionele zelfbruinergeur. Was ook verrast hoe bruin het werd na 1 keer aanbrengen, gezien het een gradual lotion is. Maar de geur was verschrikkelijk.!
    1 product in post Ruikt slecht!
    407 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 2 weken geleden
      Hoi Birgit! 🥰 Wat de geur betreft, is het eigenlijk vrij gebruikelijk dat zelfbruiningsproducten na een paar uur een meer typische zelfbruiningsgeur ontwikkelen, wanneer de kleur begint te ontwikkelen op de huid. Hoeveel je dit merkt, verschilt ook van persoon tot persoon. Het klinkt in ieder geval alsof het product meer kleur gaf dan je had verwacht van een gradual lotion, maar we begrijpen goed dat je niet de ervaring kreeg die je hoopte toen de geurontwikkeling zo prominent voor je werd. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven – het kan erg behulpzaam zijn voor andere klanten 💕 Fijne dag! 🌞