1 week geledenHet bericht is gemaakt 1 week geleden
Beoordeling: 1 van de 5
Geen heraankoop!
Zo teleurgesteld! Moeilijk om het product uit de fles te pompen, je moet 10 keer pompen om genoeg te krijgen. Na het gebruik van de shampoo wordt het haar superdroog! De conditioner maakt het haar ook niet bijzonder zacht… echt teleurgesteld!
De rol van de gebruiker: Lyko Creator.1 week geledenReactie geladen 1 week geleden
Hoi Lisa! 😊
Heel erg bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen, ook al werd het deze keer niet helemaal een nieuwe favoriet 🤍
Het klinkt alsof je haar misschien wat extra vocht en verzorging nodig heeft naast wat dit product kan bieden. Een tip is om af en toe een hydraterend haarmasker te gebruiken en de routine af te sluiten met een leave-in product om het vocht vast te houden en je haar wat extra liefde te geven ✨
Als je hulp wilt bij het vinden van een ander alternatief dat precies bij jouw haar past, helpen we je graag. We zijn maar een e-mail of telefoontje verwijderd 📧📞
We wensen je een hele fijne dag! 🌸