L
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Eindelijk SdJ voor mij!
Je wilt toch van Sol de Janeiro houden, nietwaar...? Helaas heeft geen geur echt bij mij of ik bij haar aangekomen... Tot deze groene schoonheid! Hou van de precies goed aardse vijgengeur, die toch SdJ-zoet is. Blijft goed voor een mist! #lykoreview1 product in post Eindelijk SdJ voor mij!209 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Kinderachtig leuk
"Sorry, maar ruik je naar kauwgom...?" vroeg een vriend. Ja, antwoordde ik, 40+, blij en voelde me even jong :-) Houdt de lippen mooi net lang genoeg voor de volgende dosis ook #lykoreview1 product in post Kinderachtig leuk33 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Stabiel serum
Doet geen wonderen, maar het voelt alsof het de huid goed "voedt". Voor een serum is het ook ongewoon rijk, dus het werkt goed op zichzelf (en geeft een mooie glow!) #lykoreview1 product in post Stabiel serum190 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Drie voor de prijs van twee
Ik had het vochtserum eigenlijk niet nodig... maar het kwam er gewoon bij. Goede spulletjes waar ik op terugkom! (Kleine waarschuwing: Balmet is aan het einde een beetje lastig uit de tube te krijgen – vooral als je het, net als ik, in de douche hebt staan, waar de grip minder wordt) #lykoreview1 product in post Drie voor de prijs van twee92 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
De moeite waard om te kopen (maar niet noodzakelijk)
Gah! Waarom ben ik zo zwak voor "box-deals"...? Ik gebruik toch nooit alles...? Maar deze was toch uitzonderlijk de moeite waard om te kopen, met producten die ik ook los had kunnen kopen (vooral: Hickap, Ordinary. Maria Åkerberg, Inkey List en Geek & Gorgeous) #lykoreview1 product in post De moeite waard om te kopen (maar niet noodzakelijk)125 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Zelfs mijn man kan het verdragen!
"Deze kan ik gewoon als een gewone gezichtscrème gebruiken," zei de huidgevoelige man. Genoeg gezegd! :-) #lykoreview1 product in post Zelfs mijn man kan het verdragen!750 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5
Mooi - maar te oranje - glow
Fijne formule en mooie glow, maar de tint die ik heb is veel te oranje, zowel als highlighter als bronzer. Ook een beetje te droog voor mijn rijpe huid als ik veel gebruik (en dan lijk ik dus op Trump ;-))1 product in post Mooi - maar te oranje - glow20 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 2 van de 5
Coolere buitenkant dan inhoud
HOUD VAN de fles! Zowel kleur als vorm vallen op. Maar... het ruikt als een standaard Klein/Boss/Gucci-parfum uit de late jaren 90. Tamelijk scherp bloemig (orchidee ruikt misschien zo) en daardoor niet zo vanille/amber als de noten aangeven. Niet zo magnetisch, naar mijn neus. (En sorry, maar “elixer” is tegenwoordig waarschijnlijk een beetje overgebruikt als woord...?)1 product in post Coolere buitenkant dan inhoud84 keer bekeken- Reactie geladen 2 maanden geledenBedankt voor de tip – maar aangezien ik al sinds de jaren 90 naar parfum verwijs, weet ik hoe je het moet gebruiken ;-) (misschien heeft iemand anders er toch wat aan!) Iets wat IEDEREEN zeker begrijpt, is dat geur subjectief is, dus er is niets vreemds aan mijn wat negatievere recensie.
- Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 4 van de 5
Ik kies ervoor te geloven
Ik heb dit serum iets meer dan 2 weken getest. Veel te kort om iets te zeggen over haargroei of vollere krullen... ... maar, in tegenstelling tot andere producten in hetzelfde genre (en ik heb er veel geprobeerd!), heb ik goede hoop voor Redkens nieuwe. Op basis van wat ik over de ingrediënten heb gelezen, is er reden voor voorzichtig optimisme, en Redken is een merk waar ik al een goede indruk van had. Het product zelf is gemakkelijk te gebruiken en geeft een frisse, gezonde sensatie op de hoofdhuid. Sommige vergelijkbare producten worden plakkerig, vettig of stijf bij het aanbrengen, maar deze niet. Het VOELT ook alsof het daadwerkelijk werkt – niet met een hysterisch prikkelend of verwarmend gevoel (zoals vergelijkbare sprays soms geven), maar met een lichte tinteling direct nadat de vloeistof is aangebracht. In tegenstelling tot shampoo en conditioner is de geur niet te veel “Ajax citrus” en blijft ook niet hangen, wat ik waardeer. Samen met de treatment spray, die voor goede volume zorgt, voelt dit als een compleet systeem voor de hoofdhuid en toekomstige volheid. (En in tegenstelling tot de spray is het serummondstuk precies groot genoeg en geeft een mooi verdeelde mist). Ik kies ervoor te geloven (wat nodig is voor deze prijs ;-) ) De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpiloot mocht het product gratis uitproberen.1 product in post Ik kies ervoor te geloven67 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5
Een rootlift voor mij die root lifts haat!
Ik heb me ingelezen. Ik weet dat azelaïnezuur, deze huidverzorgingsfavoriet, eigenlijk ook goed zou moeten zijn voor de hoofdhuid en haarkwaliteit. Ik weet ook dat het een van de weinige stoffen is die ik nog niet heb geprobeerd in de zoektocht naar voller haar op 40+; verwarmende sprays, stinkende maskers, stijve schuimen... Been there done that. Maar ook al lees ik over Redkens nieuwigheid, ik word er niet helemaal wijs uit wat het verschil is tussen "serum" en "treatment." Voor mij betekenen die woorden ongeveer hetzelfde, en beide komen in een sprayfles en zouden de dichtheid moeten verhogen. Nou ja. Gewoon proberen. De eerste keer spray ik waarschijnlijk iets te enthousiast: Het haar wordt stijf bij de wortels. Dat doet me beseffen dat dit waarschijnlijk meer een stylingproduct is...? (Aha, "Instant" ja!) En volumeverhogende stylingproducten heb ik natuurlijk ook geprobeerd – maar gehaat... Ik krijg het gewoon nooit voor elkaar om root lifts of textuursprays of volumemousse goed te krijgen... Alles wordt zo stijf als de eerste (overenthousiaste) spray van Redken Instant Densifying Spray. Ik borstel het zo goed mogelijk uit en ga naar mijn werk. En kom thuis met haar dat luchtig, fluffy en hoger is dan sinds ik ongeveer 12 was. Eigenlijk zou ik een ster moeten aftrekken omdat het spraymondje een beetje plasticachtig en onbetrouwbaar aanvoelt. Maar als ik eenmaal geleerd heb niet te veel te nemen, wordt dit mijn nieuwe beste vriend. Als het ook op de lange termijn de volheid verhoogt (wat ik kies te geloven!), zijn er extra sterren nodig. Bovendien is de kleur van de fles mooi! Ik heb het hele Acidic Grow Full System geprobeerd en had nooit gedacht dat dit mijn favoriet zou worden, maar zoals je hierboven kunt lezen, wordt dit mijn vaste heraankoop. De recensie is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de tester heeft het product gratis mogen proberen.1 product in post Een rootlift voor mij die root lifts haat!51 keer bekeken