Emmelie

  • Het bericht is gemaakt 4 dag(en) geleden

    Relief sun rice + probiotica spf50

    Hoi hoi! Kun je een dagcrème onder deze gebruiken (ik gebruik de blauwe metalen Nivea-pot) of is het als een dagcrème + spf in één?
    1 product in post Relief sun rice + probiotica spf50
    508 keer bekeken
    • Reactie geladen 4 dag(en) geleden
      Je kunt moisturizer eronder gebruiken. Deze "voelt" hydraterend aan, maar bevat niet veel hydraterende ingrediënten. Theoretisch kan het bij een dikke water-in-olie emulsie zoals Nivea moeilijker zijn om voldoende SPF aan te brengen voor volledige UV-bescherming. Maar ik gebruik het zelf zo (over Decubal Repair Creme) en het lijkt te werken. Ik gebruik vrij weinig moisturizer ’s ochtends, breng het aan op vochtige huid en laat het volledig drogen voordat ik zonnebrandcrème aanbreng. (Als je betrouwbare, langdurige zonbescherming nodig hebt voor het strand/trekking/bouw, raad ik nog steeds EVY of een Anthelios of andere L’Oréal-merken aan. Deze Koreaanse zijn zeker niet zo zweet- en waterbestendig.)