Sandra
- Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde tester
Uitstekende multi-stick
Ik heb nog nooit eerder een make-up stick geprobeerd, dus ik was benieuwd om deze multi-stick van Lumene uit te proberen. Ik probeerde de kleur "light brown" omdat ik dacht dat die geschikt zou zijn voor contouren en oogschaduw. De stick zelf zit in een mooie en eenvoudige verpakking. Het product heeft weinig geur en is gemakkelijk aan te brengen. Ik heb alleen mijn vingers gebruikt om het te blenden, en dat werkt heel goed. Het geeft een mooie schaduw zonder te veel te zijn of harde lijnen te geven. Ik vind het erg fijn, dus van mij krijgt het een volle score! #lykoinflutester #lumene1 product in post Uitstekende multi-stick201 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde tester
Een van de beste foundations die ik heb geprobeerd
Ik heb het geluk gehad om de Lumene Blur Even Cover Foundation in kleur 1,5 te mogen testen. Toen ik hoorde dat ik de foundation zou gaan proberen, was ik benieuwd, omdat ik het heel zelden gebruik. Een beetje omdat ik een beetje lui ben in mijn make-up routine, maar ook omdat ik het gevoel heb dat mijn huid er een beetje "cakey" uitziet en dat rimpels en poriën extra zichtbaar worden. Of deze foundation dat deed, zal ik nog terugkomen. De eerste indruk van het product was dat het strak en eenvoudig was verpakt. Het zit in een flesje dat het gemakkelijk maakt om aan te brengen zonder te veel eruit te krijgen. De foundation is vrij vloeibaar, maar niet zo dun dat het rommelig wordt. Het is gemakkelijk aan te brengen en ik heb het gevoel dat het een beetje in de huid smelt. Een beetje alsof je vloeibaar poeder aanbrengt. Ik heb het zelf alleen met mijn vingers aangebracht en vind dat dit een mooi resultaat geeft. Het product verdeelt zich gelijkmatig over de huid en voelt licht aan, dat wil zeggen dat ik niet voel dat ik iets op mijn huid heb. Dus, geeft deze mij een cakey huid en benadrukt het rimpels en poriën? Het korte antwoord is ja. Maar het is de beste foundation die ik tot nu toe heb gebruikt. Het trekt minder in poriën en rimpels en is ook niet volledig dekkend. Dus ik zal deze blijven gebruiken in een dunne laag en gewoon wat extra voorzichtig zijn op mijn neus en in gebieden met grotere poriën en rimpels. De kleur was ook een perfecte match! #lykoinflutester #lumene1 product in post Een van de beste foundations die ik heb geprobeerd193 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 dag(en) geledenDie moet ik proberen😍 Hou van Lumene's bases 🥰
- Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geledenBeoordeling: 4 van de 5
Mooi, zachte lipolie
Ik heb al een tijd gedacht om lipolie te proberen, maar ik kwam er nooit toe om er een te kopen. Dus de vreugde was groot toen ik de Lumene Glow Lip Oil Balm in de kleur "Raspberry" mocht proberen. Ik houd er normaal gesproken van om wat kleur op mijn lippen te hebben, maar gebruik meestal lippenstift. De lipoliebalsem zit in een typische tube zoals klassieke lipgloss en lippenbalsem. Het product is dunner dan een lipgloss, maar dikker dan ik had verwacht van een lipolie. Ik houd meestal niet van lipgloss, maar deze viel mee. De kleur is erg mooi, maar geeft minder kleur af dan ik dacht. Voor mij voelt het te licht van kleur zonder een andere basislaag. Dat gezegd hebbende, vind ik het product erg fijn en heb ik het bijna dagelijks gebruikt sinds ik het ontving. Het ruikt en smaakt ook goed. Al met al erg tevreden, maar een klein minpuntje omdat ik had gehoopt dat het iets olieachtiger zou zijn in de textuur. #influtester #lumene1 product in post Mooi, zachte lipolie149 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 6 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Zachte en heerlijke consistentie, maar niet helemaal voor mij
Ik had het geluk om de Purito Mighty Bamboo Panthenol Cream 100 ml uit te proberen. Ik had nog nooit eerder van panthenol als werkzame stof gehoord, dus het was extra spannend om iets nieuws te proberen. Mijn eerste indruk was dat dit een grote crème was voor een gezichtscrème. Dit vond ik positief, omdat ik vaak denk dat veel producten in kleine verpakkingen komen. Het ontwerp is eenvoudig en mooi. Het product heeft een fijne consistentie die gemakkelijk aan te brengen is en relatief snel in de huid trekt. Ik vind echter dat het de huid een beetje stijf en "droog" achterlaat dan ik zou willen. Het kan ook gewoon ongewoon zijn geweest. Het product is geurvrij en heeft weinig geur, maar ik vind toch dat het een geur heeft die een beetje doet denken aan de geur van acrylverf voor kunst. Het kan ook mijn zwangerschapsneus zijn die extra gevoelig is😅 De crème is voor mij helemaal oké, maar ik kreeg een beetje geïrriteerde huid, dus besloot ik na een tijdje te stoppen met het gebruik ervan. Ik heb normaal tot gevoelige huid, maar mijn huid is ook veranderd en is tijdens de zwangerschap roder en gevoeliger geworden. Dus het is niet onmogelijk dat het te maken heeft met hoe mijn huid op het product heeft gereageerd, evenals dat het wintertijd is en de huid vaak gevoeliger is dan op andere momenten van het jaar. Mijn algehele ervaring is dat dit een heel oké crème voor mij is, maar voor het juiste huidtype is het waarschijnlijk heel goed. Het is altijd erg leuk om nieuwe en spannende producten uit te proberen🥰 Bedankt voor de test! #lykoinflutester #purito1 product in post Zachte en heerlijke consistentie, maar niet helemaal voor mij182 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde tester
Helemaal oké, maar niet de beste lift voor mijn wimpers
Als #lykoinflutester heb ik het geluk gehad om #MakeUpStore’s Magnified Master Volume Mascara uit te proberen. Mijn eerste indruk was dat ik de verpakking en het kleurontwerp mooi vond. Het ziet er elegant en cool uit - minder «schattig» zoals veel andere mascara’s eruitzien. Ik was benieuwd naar de borstel met zijn bushy vorm, omdat het een tijdje geleden is dat ik een vergelijkbare borstel heb gebruikt. Bij het aanbrengen leek het alsof de borstel goed grip kreeg op de wimpers en het was comfortabel in gebruik. Maar ik merkte dat de borstel weinig product afgaf en weinig lift aan de wimpers gaf. Zelfs met het gebruik van een wimperkruller en twee lagen mascara gaf het mijn wimpers niet de goede lift die ik normaal krijg. Ik had het gevoel dat ik met deze borstel niet de controle over de wimpers had en dat ze zich niet gelijkmatig verspreidden en er niet mooi uitzagen. Ik vind dat de mascara de hele dag redelijk goed hield, maar omdat het mijn wimpers geen diensten verleende, werd dit helaas geen favoriet. Voor sommigen is het waarschijnlijk een super mascara, maar niet voor mij.1 product in post Helemaal oké, maar niet de beste lift voor mijn wimpers304 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Goed als het werkt, maar onbetrouwbaar resultaat
Als #lykoinflutester heb ik het geluk gehad om de #MakeUpStore Effortless Expert Curl Mascara uit te proberen. Mijn eerste indruk was dat ik de verpakking en het kleurontwerp mooi vond. Het ziet er elegant en cool uit - minder "zoet" dan veel andere mascaras. Ik was enthousiast over de borstel met zijn gebogen vorm. Bij het aanbrengen leek het alsof de borstel goed grip kreeg op de wimpers en het was comfortabel in gebruik. Maar ik merkte dat de borstel weinig product afgaf en weinig lift aan de wimpers gaf bij de eerste laag. Van tevoren had ik een wimperkruller gebruikt om de wimpers een lift te geven (wat ik altijd doe voordat ik mascara aanbreng), maar met een beetje werk en een tweede laag mascara kregen mijn wimpers de lift die ik wilde. Helaas bereik ik niet elke keer hetzelfde resultaat als ik deze mascara gebruik, ondanks dat ik dezelfde methode gebruik. Ik geloof dat de luchtvochtigheid een grote rol speelt in hoe goed de mascara is, en ik vind dat deze gevoeliger is dan andere mascaras die ik heb geprobeerd. Dit betekent dat de resultaten van keer tot keer variëren wanneer ik het gebruik, en voor mij wordt het een beetje te onbetrouwbaar. Ik vond dat de mascara de hele dag redelijk goed bleef zitten, dus het is oké. Een prima mascara, maar vanwege mijn ervaring met variërende resultaten wanneer het niet helemaal werkt voor mij, helaas.1 product in post Goed als het werkt, maar onbetrouwbaar resultaat628 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Oké glijmiddel
Ik heb het geluk gehad om #lykoinflutester te zijn en heb Glide Lube uit de nieuwe phases-serie van #drgreve getest. Ik heb het glijmiddel nu een paar keer geprobeerd en hier zijn mijn gedachten: Mijn eerste gedachte was dat dit een erg kleine fles was.. Het glijmiddel is vrij dik van consistentie en om die reden zal dit product waarschijnlijk snel op zijn. In verhouding tot de prijs vind ik het product te klein voor wat je krijgt voor je geld. Maar ondanks dit zijn er ook positieve dingen te noemen over het product. Het glijmiddel is een zacht product dat met het Zwanenlabel is gecertificeerd, geparfumeerd en gynaecologisch getest. Dit geeft me vertrouwen dat het product "vriendelijk" is voor het lichaam en de slijmvliezen. Het is gelachtig en gemakkelijk te gebruiken. Biedt goede glij zonder "droog" te worden, zoals ik eerder heb ervaren met andere op water gebaseerde glijmiddelen. Al met al een oké glijmiddel dat ik zonder problemen verder kan gebruiken. Het nadeel hier is, zoals genoemd, de prijs in verhouding tot hoeveel je krijgt voor je geld.1 product in post Oké glijmiddel210 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Fijne olie voor zere huid
Ik heb het geluk gehad om #lykoinflutester te zijn en de Intimate Oil uit de nieuwe phases-serie van #drgreve te testen. Hier zijn mijn gedachten over het product: Ik was een beetje nerveus over het gebruik hiervan, omdat ik normaal gesproken geen hydraterende producten rond het intieme gebied gebruik. Maar uit wat ik van het product begrijp, kan het voor meer dan alleen dit worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld scheren. Het product zelf is zacht aan te brengen, geurloos en heeft een mooie olieachtige kleur. De huid wordt zacht, maar een beetje vet, omdat de olie een beetje dik is in consistentie. Het had iets dunner kunnen zijn, maar voor mij is dat geen probleem. Ik ben een beetje sceptisch dat de belangrijkste ingrediënt zonnebloemolie is, omdat dit voor mij lijkt op een «goedkope» olie om in een dergelijk product te gebruiken, vooral gezien de prijs. Al met al is de olie fijn om op de huid te gebruiken, vooral als deze net is geschoren en een beetje pijnlijk is. Maar ik ben niet zeker of het een product is dat ik regelmatig zou gebruiken. Maar spannend om te proberen :)1 product in post Fijne olie voor zere huid325 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde tester
Zijdezacht en geweldig intieme wasmiddel
Ik heb het geluk gehad om #lykoinflutester te zijn en het intieme wasmiddel «Intimate cleansing mousse» uit de nieuwe phases-serie van #drgreve te testen. Ik gebruik de mousse nu een paar weken en hier zijn mijn gedachten. De eerste indruk is de fles van het product. Ik vind het ontwerp en de kleuren een frisse draai geven in vergelijking met andere intieme wasmiddelen die op de markt zijn. Ik vind het echt leuk dat het een mousse is en dat het een pomp heeft. Ik geloof echter dat mijn fles een klein defect in de pomp heeft, omdat er niet altijd mousse uitkomt (ook al schud ik het). Gelukkig maakt dit niet veel uit voor het gebruik, omdat het product toch goed schuimt als ik het gebruik. Wanneer ik mousse uit de fles krijg, is het heerlijk zijdezacht om op het lichaam aan te brengen. Het product lijkt zuinig in gebruik te zijn, dus ik heb maar 1-2 pompen per wasbeurt nodig. Het product heeft geen duidelijke geur en ik voel me schoon na gebruik. Normaal gesproken heb ik Asan gebruikt als mijn standaard intieme wasmiddel, maar het heeft nu een uitdager. Zoals de meesten ben ik voorzichtig met het gebruik van producten in het intieme gebied die daarvoor bedoeld zijn, en ik vind het een groot pluspunt dat deze mousse zowel het Zwanenlabel heeft, ongeparfumeerd en pH-gebalanceerd is. Ik, met mijn gevoelige huid, hou hiervan!1 product in post Zijdezacht en geweldig intieme wasmiddel422 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Over het algemeen een super mascara!
Ik had het geluk om de Grand Gorg Volumizing Mascara van Rebecca Stella te testen en was erg benieuwd om het uit te proberen😍 Ik vind het vaak moeilijk om een mascara te vinden die ik echt leuk vind, vooral als het gaat om aanbrengen en houdbaarheid. Deze mascara verraste me positief. Hier zijn mijn gedachten: Ten eerste vind ik dat de mascara een mooi ontwerp heeft. Ik hou van de roze kleur aan de buitenkant. De mascara heeft een fijne textuur en geen sterke geur. De borstel is groot en geeft veel product tegelijk. In het begin was ik een beetje onzeker of ik het leuk vond dat ik veel product tegelijk kreeg, maar ik raakte er snel aan gewend. De wimpers worden vol en mooi, en ik heb maar 1 laag nodig! Dat was ongewoon en verrassend. Ik vind echter dat de borstel moeilijk te gebruiken was voor de onderste wimpers. Vanwege veel product kan het een beetje rommelig worden bij het aanbrengen (zie foto), maar het is niet erger dan het wegvegen😉 De mascara heeft een zeer goede houdbaarheid, maar het brokkelt een beetje na een tijdje, dus hier een klein minpuntje. Maar ondanks dat het een beetje brokkelt, is er veel nodig om het te laten lopen. Ik heb het getest met een beetje tranen-actie en moet zeggen dat het goed standhield na een goede «spoeling»😂 Al met al ben ik behoorlijk tevreden met de mascara. Het blijft de hele dag mooi zitten en de wimpers krijgen goed volume. Wat kun je nog meer vragen😍 #LYKOINFLUTESTER #REBECCASTELLA #STELLA1 product in post Over het algemeen een super mascara!3072 keer bekeken