Ik heb deze shampoo en conditioner gekocht omdat ik alle claims en aanbevelingen geloofde, maar ik ben erg teleurgesteld.
Ja, de geur is geweldig, en dat is waarschijnlijk het beste aan de producten. Echter, de eerste keer dat ik de shampoo gebruikte, schuimde hij nauwelijks, zelfs als ik hem eerst tussen mijn handen wreef, grondig in mijn haar masseerde en water toevoegde. Bij de tweede wasbeurt schuimde hij iets meer, maar niet genoeg om de resultaten goed te maken.
Wat me het meest teleurstelde, is hoe uitdrogend het is. Ik heb nog nooit een shampoo en conditioner gebruikt die mijn haar zo uitdroogde. In plaats van zacht en gehydrateerd aan te voelen, voelde mijn haar hard, ruw en vochtarm aan na het wassen.
Hoewel de geur heerlijk is, gaf het geen hydratatie aan mijn haar en liet het een slechter gevoel achter dan ervoor. Ik ben erg teleurgesteld over deze aankoop en zal het zeker niet opnieuw kopen.