Ik vond de oude textuur echt heel fijn, maar deze nieuwe is nog beter – dunner, lichter, makkelijker aan te brengen en blijft langer zitten. De dekking is net zo goed als voorheen, maar de foundation voelt "dunner" aan op de huid.
De kleur die ik gebruik (1N0) is precies hetzelfde gebleven en past nog steeds heel goed bij mij.
Ik heb deels een vette huid met meer of minder onzuiverheden, maar de foundation dekt ze perfect en verbergt de poriën.
Sommigen zijn teleurgesteld in het product, maar ik denk dat de beschreven problemen alleen optreden als de huid niet genoeg gehydrateerd is en de foundation te snel wordt aangebracht. Wanneer je een hydraterende spray, serum en moisturizer gebruikt en deze goed laat drogen, brengt de foundation zich echt mooi aan. Daaroverheen nog wat losse poeder en fixatiespray – ik heb geen beter resultaat gevonden.
Ik ben dus echt tevreden met de veranderde textuur, die rimpels of lijntjes niet benadrukt, ook al ben ik al wat ouder :)