Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Kosteuttava ja raikas
Itsebrunauttaja sumute muodossa on ehdoton suosikkimenetelmäni, kun on kyse itsebrunauttajasta kasvoille, joten olin nopea tarttumaan tähän 😊 Minulla on ennestään suosikki, jota olen kaivannut jonkin aikaa, koska olen ollut hieman liian pihi, sillä se on melko kallis lyhyen käyttöajan vuoksi. Mutta tämän ensimmäisellä käytöllä tuntui siltä, että olin löytänyt hienon vaihtoehdon sille. Sumu tuoksuu super raikkaalta, aivan kuten vaahto samasta sarjasta, eikä siinä ole mitään viittausta itsebrunauttajan tuoksuun, mikä on erittäin arvostettua. Se suihkuttaa todella hienosti, joten sovelluksessa on hieman pilvimäinen vaikutus, jos niin voi selittää. Olen kokenut sumuja, joissa tulee todella märäksi ja tahmeaksi käytön jälkeen, mutta niin ei ole tässä.☁️ Tykkään todella suihkuttaa meikin jälkeen ja antaa vaikutuksen tulla päivän aikana, ja sekä tuoksu että kosteuden tunne ilman tahmeutta tekevät tästä todella miellyttävän. Se antaa helposti luonnollista väriä vain yhdellä käytöllä, enkä ole kokenut, että se asettuu enemmän mihinkään, vaan sumu jakautuu hyvin kasvoille. Ja viimeisenä positiivisena asiana se tuntuu uskomattoman riittoisalta, koska se suihkuttaa niin hienosti, että sisällön määrä ei tunnu häviävän niin nopeasti😊☀️ Kuva on käytön jälkeen tippojen ja sumun. Vähän väriä tekee paljon, kun tuntuu väsyneeltä ja kuluneelta pienen vastasyntyneen kanssa☀️🌞 #LYKOINFLUTESTER #BYLYKO10718 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenMikä hyvä vinkki! Joo, sumu on todella hyvä🥰1 tykkää
- Hyödyllisin negatiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Ei oikein minulle
Olen #lykoinflutester ja sain kokeilla Tanning Mist -tuotetta #bylyko omalta merkiltä, ja tässä ovat ajatukseni. Ensinnäkin olin hieman pettynyt siihen, että se ei ollut hieno sumu, kuten olin odottanut, vaan se tuntui enemmän tavalliselta suihkeelta. Mielestäni se suihkusi melko epätasaisesti, joten jouduin levittämään sen käsineellä varmistaakseni, ettei se tulisi läikikkääksi tai epätasaiseksi. Käytin sitä kasvoillani ja rinnallani ja mielestäni se antoi ihan ok värin, ei tumma, mutta hieman auringon suutelema. Mutta todella suosin enemmän Lykon moussea – se antaa intensiivisemmän ja tasaisemman rusketuksen. Mistin väri ei ole yhtä intensiivinen, mikä tekee siitä paremman niille, jotka haluavat luonnollisemman ilmeen. Minulla on vaalea neutraali ihonsävy, joten olin positiivisesti yllättynyt siitä, että väri oli neutraali eikä lämmin. Siitä tuli kaunis, luonnollinen sävy. Ehdottomasti hyvä arkeen! Toinen asia, joka häiritsi minua, oli se, että pelkäsin suihkuttavani tuotetta hiuksiini, joten jouduin kietomaan pyyhkeen hiusteni ympärille suojatakseni niitä, varsinkin koska minulla on vaalennettu vaalea hius. En tiedä, olisiko se tehnyt mitään hiuksilleni, mutta en uskaltanut ottaa riskiä. Tuoksu oli trooppinen ja raikas, mikä oli iso plussa, eikä se värjännyt lakanoitani, mistä olin todella kiitollinen. Mutta huomasin, että jos en kosteuttanut kunnolla, väri ei ollut täysin tasainen, varsinkaan jos olin levittänyt sitä useana päivänä peräkkäin. Silloin se yleensä oli intensiivisempi, koska olen kuivempi – joten on tärkeää kosteuttaa huolellisesti ennen levitystä. Ehkä suihkeeni oli viallinen tai vain ei paras, mutta jos se oli sellainen kuin sen pitäisi olla, niin silti pidän sitä ihan ok-tuotteena. Se antaa luonnollisen lopputuloksen, mutta en todennäköisesti valitsisi sitä uudelleen, koska se ei sovi levitystyyliini ja pidän moussea enemmän. Kuva näyttää minut päivänä, jolloin käytin suihketta kasvoillani ja levitin sen itse. Erittäin luonnollinen väri!4821 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Salam! 🤗 Tuhannet kiitokset hyvin kirjoitetusta arvostelusta, se näytti todella niin luonnolliselta ja kauniilta sinulla 😍👌 Pitäkää huolta! ☀1 tykkää
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Paljon tehoa edulliseen hintaan
Ihana sumute levitettäessä. Todella hyvä levittyvyys ja ok tuoksu. Väri on melko lämmin eikä kestä kovin kauan. Mutta en ole kokenut sitä missään vastaavissa tuotteissa. Toimii kuitenkin odotetusti69 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hintaansa nähden hyvä
Plussaa: tuoksuu hyvältä, eikä lainkaan itseruskettajan hajua Miinusta: muuttuu oranssiksi väriltään74 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tasainen lopputulos
Erittäin kaunis, mutta vaatii useampia kerroksia, jotta se näkyy!1099 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Peseekö itseruskettava pois?
Hei, onko tämä oikeastaan vain itseruskettava, joka lähtee vedellä pois?1278 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Janny 👋 Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin 🥰 Tuotetta voi käyttää päivittäisessä rutiinissasi saadaksesi kauniin ja luonnollisen rusketuksen. Jos haluat poistaa tuotteen, voit kokeilla käyttää puhdistavaa kuorintaa. Mutta en sanoisi, että tuote katoaa pelkällä vedellä✨ Voit katsoa tämän puhdistavan kuorinnan täältä👇 lyko.com/no/aco/aco-face-exfoliating-gentle-scrub-50-ml Toivottavasti sinulla on hyvä päivä! Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos sinulla on lisää kysymyksiä 🤍1 tykkää
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Yllättävän hyvä!
Hinta/laatu -suhde aivan loistava. Saan tällä kauniin värin, en näytä ollenkaan oranssiselta valtionpäämieheltä. Suihke on tasainen ja laajalla kulmalla, joten helppo levittää.1022 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtava!
Superhelppo ja raikas antaa tasaisen tuloksen1231 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Aika hyvä
+Hyvä sumu +Yhtenäisesti levitetty +Halpa +Ei outoa hajua -Vähän liian keltainen sävyssä -Tuntuu erittäin öljyiseltä kasvoilla #lykoreview1329 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä & edullinen
Tehokas ja fanaattisen edullinen. On kevyt bus-tuoksu. Näyttää todella hyvältä kasvoilla ja rintakehässä.1447 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Ei kovin hyvä match
Olen nyt testannut self tan mistiä pari viikkoa ja sanoisin, että tuote ei täysin vastaa odotuksia. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli tuotteen tuoksu. Se on ihana hedelmäinen tuoksu, joka muistuttaa kesästä. Se ei ole tyypillinen itseruskettavan tuoksu, jota yleensä on tällaisissa tuotteissa, kun sitä levittää. Mutta päivän mittaan itseruskettavan haju tuntuu melko voimakkaasti. Itsessään suihkepää ei levitä tuotetta kuin sumu, vaan enemmänkin suurina pisaroina koko kasvoille. Se antaa oikeastaan aika kauniin värin, mutta se on melko epätasaista ja oranssia hiusrajassa ja kulmakarvoissani. Tämä on aina ollut ongelma, kun olen käyttänyt itseruskettavia tuotteita. Se voi olla käyttäjävirhe, mutta kulmakarvani muuttuvat valitettavasti oransseiksi/punaisiksi tästä 🥲 Minulle tämä oli se, jota pidin vähiten kolmesta itseruskettavasta tuotteesta, joita olen kokeillut tällä kertaa. 2/5 ⭐️ #LYKOINFLUTESTER #BYLYKO3454 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Caroline ⭐ Tuhannet kiitokset rehellisestä ja hyödyllisestä palautteestasi! 💛 Olen niin iloinen, että pidit tuoksusta, mutta ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat sekä kehittyvällä hajulla että levittämiseen liittyvillä haasteilla. Otamme kokemuksesi mukaamme eteenpäin! 🌞
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Hyvä itseruskettava
Olen saanut kunnian #lykoinflutester testata Lyko:n omaa itseruskettavaa sumua. Tämä sumu on helppo levittää. Suihkuta vain iholle ja anna sen imeytyä. Käytän sitä yleensä illalla noin 1 tunti ennen nukkumaanmenoa. Tämä sumu on oikeastaan tarkoitettu kasvoille, mutta olen käyttänyt sitä käsivarsillani ja rinnallani, ja mielestäni se antaa myös siellä kauniin tuloksen. Se ei jää laikukkaaksi, vaan antaa luonnollisen auringon suuteleman lopputuloksen. Olisin toivonut, että se antaisi hieman enemmän väriä, koska sitä on käytettävä useita päiviä, jotta saavutan haluamani tulokset. Mutta perusasiassa se on hyvä itseruskettava, tuoksuu hyvältä, on helppo levittää, antaa kauniin tuloksen eikä jätä sitä tahmeaa tunnetta, jota jotkut itseruskettavat voivat aiheuttaa. Olen yleisesti ottaen erittäin tyytyväinen tähän tuotteeseen! #LYKOINFLUTESTER #BYLYKO1622 näyttöä
By LykoTan-formation Self Tan Mist
Etsitkö täydellistä rusketusta – ilman UV-draamaa? Tämä suihke on sinulle täydellinen ratkaisu. Asteittain päivettävä suihke antaa luonnollisen, ruskettuneen hehkun, joka syvenee jokaisella käyttökerralla (ilman aurinkosuojan sotkua!). Mieto tuoksu on niin makea ja kesäinen, että voisit luulla astuvasi trooppiselle rannalle! Suihkuta ja ihastu.
Käyttö:
Suihkuta Tanformation Self Tan Mist –suihketta kasvoille ja dekolteelle noin käsivarren etäisyydeltä. Täydellinen lisä päivittäiseen rutiiniisi saadaksesi luonnollisen raikasta ja päivettynyttä hehkua – ilman aurinkoa. Käytä aina puhtaalla ja kuivalla iholla. Anna suhikeen imeytyä ennen meikkaamista tai ihonhoitorutiinin viimeistelyä. Tuotetta ei tarvitse huuhdella (kätevää!). Väri kehittyy asteittain 24 tunnin ajan. Haluatko enemmän väriä? Käytä suihketta useana päivänä, kunnes olet saavuttanut haluamasi värin.
- Kategoriat:Itseruskettavat