Käyttäjäkuvat

Arvosana & kommentit

Arvosana: 4.2Perustuu 22 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Ehdottomasti hajuvesi, jolla on erittäin hyvä kestävyys!

    Rakastan sitä! Se muistuttaa minua makeasta hajuvedestä, jota käytin lukioaikoina. En ole erityisen hyvä kuvailemaan tuoksuja, mutta yritän parhaani. Tämä hajuvesi on makea, melkein kuin sokerinen kinuskikaramelli. Siinä voi myös aistia vaniljaa yhdessä puumaisen mausteisen sahramin kanssa. Se on sellainen tuoksu, josta joko pitää tai ei pidä makeuden vuoksi. Mutta päivän aikana käytettynä makeus kehittyy kermaiseksi, kevyesti mausteiseksi ja lämpimäksi puumaiseksi sahramintuoksuksi, joka on aivan upea. Pidän siitä todella paljon, ja se on todella ihana hajuvesi! Vähän riittää pitkälle tämän kanssa. Suihkutin melko paljon ranteeseeni ja vau, siitä tuli aivan liian voimakas! Joten ole varovainen annostelun kanssa. Jos liioittelet, tuoksusta voi tulla hyvin intensiivinen ja hallitseva, mikä ei välttämättä sovi kaikille. Mielestäni tämä on enemmän aikuisten tuoksu 😉. Makeus kallistuu feminiiniseen ja sensuelliseen suuntaan (ei liikaa makea tai tunkkainen, haha 😁). Tarkoitan, että kun sitä käyttää, tuntee itsensä hieman seksikkääksi ja vietteleväksi. Yllättävää kyllä, mieheni rakastaa sitä myös. Hajuvedellä on lisäksi upea kestävyys. Jopa suihkun jälkeen voin edelleen haistaa tuoksua ihollani. Se on heikompi, mutta silti siellä. Vaatteissa tuoksu kestää vielä pidempään. Ehdottomasti hajuvesi, jolla on erittäin hyvä kestävyys! Pullo on myös uskomattoman kaunis, huurrettu, pyöreä punainen pullo, joka on niin hieno pitää esillä meikkipöydällä tai lipastolla. Se olisi myös täydellinen lahja vaimollesi tai tyttöystävällesi. En sanoisi, että se sopii kaikille, mutta jos pidät makeista ja elegantista tuoksuista, jotka eivät ole liian sokerisia tai tunkkaisen makeita, niin mielestäni sinun ehdottomasti kannattaa antaa tälle mahdollisuus. Suosittelen lämpimästi! #lykoinflutester #meira
    139 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 viikko
      Kuulostaa aivan upealta 🌹
      1 tykkää
  • Hyödyllisin negatiivinen
    Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Ei minulle! 🙂‍↔️

    Sain tämän tuoksun #lykoinflutester ja olen nyt testannut sitä muutaman kerran, jotta voin arvioida, mitä mieltä olen siitä. Ensin täytyy sanoa, että olen hyvin tarkka hajujen ja tuoksujen suhteen, joten se, mitä minä pidän, varmasti miellyttää monia muita😅 Luin juuri muita arvosteluja ja näin, että monet olivat tyytyväisiä ja pitivät tästä tuoksusta paljon. Mutta ei, tämä tuoksu ei miellyttänyt minua lainkaan, se on minulle liian mausteinen ja voimakas. Luulen, että kardemumma hallitsee🤔 Pidän enemmän kevyistä, puhtaista ja vaniljaisista tuoksuista, joten tämä oli minulle liian raskas (myös migreenipäätäni ajatellen😓) Tuoksua kuvataan sensuelliksi, elegantiksi ja sofistikoituneeksi. Siinä voi kyllä olla samaa mieltä! Muuten pidän pullon designista ja laatikko, jossa tuoksu tulee, tuntuu ylelliseltä❤️ Pullo on koko 50 ml, joten se riittää pitkään, eikä hinta ole myöskään erityisen korkea. Annan tämän tuoksun eteenpäin ystävälle, jonka tiedän rakastavan sitä ja käyttävän jokaisen pisaran, joten mikään ei mene hukkaan🥰 Hauskaa, että sain testata, vaikka se ei tällä kertaa ollut menestys! #meira
    102 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Emilia! 😄 Kiitos rehellisestä ja yksityiskohtaisesta arvostelustasi 🙌 Hush Hush on todellakin lämpimämmän, mausteisen puolella, jossa päällä sahramia ja kardemummaa sekä makea gourmand-pohja, joten on täysin ymmärrettävää, että se tuntuu raskaalta, jos pidät kevyemmistä, puhtaammista ja vaniljaisemmista tuoksuista ❤ Toivottavasti hajuvesi tulee kaverillesi todelliseksi suosikiksi 😍 Mukavaa päivänjatkoa! ☀
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Hyvä, mutta haihtuu nopeasti

    Minulla on ollut kunnia testata hyvää hajuvettä #lykoinflutester muutaman viikon ajan #meira 😍 Pullo on uskomattoman kaunis ja myös pakkaus, jossa se tulee. Tuoksun osalta se on mausteinen ja hyvä, ja jo ensimmäisellä suihkauksella odotukset olivat erittäin korkealla. Itse pidän mausteisista, raskaammista ja naisellisista hajuvesistä, jotka kestävät pitkään, ja tämä tuntui todella sellaiselta hajuvedeltä. Se tuoksuu vaniljalta, bergamotilta ja tuoksuu todella hyvältä, mutta minulla tuoksu kestää korkeintaan 2 tuntia. Olen kysynyt kaikilta lähelläni, tuntevatko he tuoksun, ja kaikki ovat sanoneet kyllä, mutta ei niin kuin yleensä tuoksut, huomaa, että minulla on hajuvesiä, mutta ei enempää. Hyvä hajuvesi, kokeilemisen arvoinen, mutta minulla se ei kestänyt kovin kauan, mikä pettymytti minua. Olen todella antanut sille mahdollisuuden ja käyttänyt myös vartalovoidetta ja suihkuttanut sen jälkeen saadakseni sen kestämään, mutta ei 😞 Kiitos Lykolle mahdollisuudesta testata ❤️🌹
    7 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Raskas ja syvä

    Nämä ovat välittömät assosiaationi tämän hajuveden tuoksusta ja ulkonäöstä: - Neuvostoliittolaisen isoäitini meikkipöytä (jossa rakastin nuuskia, kun hän ei nähnyt) - Meikkipuuteri - Makeus - Vanilja - Kypsä ja raskas - Moulin Rouge Tuoksut laukaisevat yksilöllisiä muistoja ja assosiaatioita, ja on vaikea olla objektiivinen. En vihaa sitä. Se herättää itse asiassa hyviä muistoja minussa. Ja mielestäni se tuoksuu hyvältä vaatteissa jne. päivän mittaan, eikä se ole oikeastaan liian intensiivinen. Tuoksuu vähän vanhanaikaiselta meikkipuuterilta. Mutta kumppanini ei pitänyt siitä, hänestä se oli liian makea ja raskas. Joten en tiedä, käytänkö sitä🤷‍♀️ Pullo itsessään herättää myös assosiaatioita johonkin vanhanaikaiseen ja neuvostoliittolaiseen. Se on jotenkin sekä yksinkertainen että dramaattinen samaan aikaan 😅🤌❤️ Toisin sanoen (tai oikeastaan samoilla sanoilla) tämä on Neuvostoliitto kohtaa Ranskan Cancan klo 03:34 sunnuntain yönä 👌 #lykoinflutester #meira
    120 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hauska tapa esitellä tuote ja ihana arvostelu 😅🥰
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Mausteinen ja tumma

    Minulla on ollut onni päästä testaamaan Hush Hushia, ja tämä on tuoksu, joka kehittyy paljon iholla. Yleensä pidän kesällä kevyistä ja hedelmäisistä tuoksuista, ja syksyllä hieman raskaammista vanilja- ja gourmandsävyistä. Hush Hushin avaus on hyvin mausteinen ja tuntuu aluksi melkein hieman maskuliiniselta. Tuoksu on myös hyvin voimakas alussa, ja huomaan, että liian monta suihkausta voi nopeasti olla liian voimakasta. Iholla hetken kuluttua se pehmenee, syvenee ja muuttuu sensuellimmaksi, mutta säilyttää silti mausteisen luonteensa. Minulle tämä on tyypillinen syksyn ja talven tuoksu, joka sopii parhaiten viileisiin päiviin ja myöhäisiin iltoihin. Siksi aion odottaa hetken ennen kuin käytän sitä. Hintaan liittyen mielestäni se on hieman liian kallis, koska se ei kestä koko päivää, vaikka onkin niin voimakas levitettäessä. Annan sille siksi keskinkertaisen arvosanan 😊 #lykoinflutester #meira
    120 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 1 / 5
    Verifierad testare

    Liian mausteinen omaan makuun

    Sain tämän tuoksun testiin #lykoinflutester ja jo ensimmäisellä suihkaisulla totesin että tämä ei ole yhtään mun tuoksu, joka on todella harmi sillä olin super innoissani että saan hajuveden testiin koska rakastan eri tuoksuja ✨ Kuitenkin jotain positiivistakin löytyy niin pakkaus jossa tuoksu tuli ja itse pullo on todella kaunis ja ylellinen, se miellyttää silmää 🤩 Mutta tuoksuna tämä on omaan makuun aivan liian mausteinen ja jokin ei vaan miellytä, veikkaan että kardemumma tuoksunuottina ei sovi itselle! Olen tottunut raikkaisiin ja kevyisiin tuoksuihin, rakastan vaniljan tuoksuisia hajuvesiä mutta tästä en saanut sitä tuoksua esiin sillä tämä on todella mausteinen 🤍 Harmittaa antaa näin negatiivinen arvostelu kun selkeästi monet ovat pitäneet tuoksusta, olen kuitenkin kiitollinen että sain mahdollisuuden kokeilla tuoksua vaikka nyt ei jatkoon mennytkään🫶🏼 #meira
    54 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    🤫 MEIRA-Hush Hush Eau de Parfum 50 ml

    Olen testannut ** Hush Hush** -tuoksua, ja tämä on ehdottomasti erottuva hajuvesi 💫 Se kertoo hieman mysteerisen ja aistillisen tarinan – romanttinen, lämmin ja jännittävän syvällinen. Tuoksu avautuu mausteisena, ja yksi mielenkiintoisimmista valinnoista tässä on sahrami, joka antaa tuoksulle lämpimän, ylellisen ja lähes hieman mystisen vivahteen ✨ Koen sen melko mausteiseksi, mutta pehmeämmällä, kevyesti makealla pohjasävyllä, joka tasapainottaa kokonaisuuden hyvin. Tuoksunuotit antavat aistillisen ja romanttisen tunteen, ja tämä on ehdottomasti tuoksu, joka sopii paremmin erityisiin tilaisuuksiin tai iltoihin, jolloin haluaa tuntea itsensä erityisen naiselliseksi ja elegantiksi 🌙❤️ Minulle tämä on selkeästi syksyn ja talven tuoksu 🍂❄️, ei niinkään kesän. Lämmin, mausteinen luonne sopii paremmin viileämmille päiville kuin lämpimille kesäkuukausille. Pakkaus ja pullo on myös mainittava, ne tuntuvat seksikkäiltä & elegantilta ❤️🥀, mikä sopii hyvin tuoksun tunnelmaan. Pidän myös siitä, että se tulee 50 ml koossa, mikä tekee siitä helpon ottaa mukaan laukkuun tai matkalle 👜✨ Hintaan nähden se on 755 kr, ja tässä minun täytyy olla rehellinen: Mielestäni se on hieman liian kallis 💸 siihen nähden, mitä saa. Syynä on kestävyys. Valitettavasti huomasin, että tuoksu ei pysynyt kovin pitkään iholla tai päivän mittaan, vaikka laitoin melko runsaan määrän. Tämän hintaluokan tuoksulta olisin odottanut parempaa pysyvyyttä ja enemmän “staying power” ⏳ Kaiken kaikkiaan Hush Hush on romanttinen ja aistillinen tuoksu, jossa on jännittäviä mausteisia nuotteja ja kaunis esillepano ✨ Mutta valitettavasti heikkous on heikko kestävyys. Arvioni: Jännittävä ja seksikäs syksy/talvituoksu 🍂❤️, mutta hinnaltaan se ei täysin vastaa sitä, kuinka kauan se pysyy iholla. #lykoinflutester #MEIRA
    30 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Niille, jotka pitävät hienostuneista tuoksuista

    Olen testannut Hush Hush by Meira Omaria muutaman viikon ajan ja täytyy sanoa, että se todella kiinnitti huomioni heti 🤩 En yleensä pidä lämpimistä ja makeista tuoksuista, mutta sahramin, kardemumman, vaniljan ja toffeen yhdistelmä yllätti minut jo alusta alkaen. Voin myös lisätä, että valitsen yleensä hieman persoonallisempia ja syvempiä tuoksuja, ja tämä sai minut pohtimaan, kuinka paljon makeutta voi olla sensuellissa ja feminiinisessä tuoksussa ilman, että siitä tulee liian karkkimaista. Ihollani tuoksu avautuu mausteisena ja eleganttina, mutta hetken kuluttua lämpimämmät sävyt tulevat esiin ja silloin siitä tulee todella kodikas ja feminiininen. Vanilja ja toffee antavat pehmeän makeuden ilman, että se tuntuu liian raskaalta tai sokeriselta. Mielestäni se sopii täydellisesti iltoihin, illallisille tai silloin, kun haluaa tuntea olonsa hieman ekstra pukeutuneeksi ja itsevarmaksi.✨💃 Eniten minuun teki vaikutuksen kestävyys. Tunnen tuoksun vielä useita tunteja levityksen jälkeen, ja se kehittyy kauniisti päivän aikana. Pullo tuntuu myös ylelliseltä ja harkitulta. Jos pidät lämpimistä, hienostuneista tuoksuista, joissa on tyylikäs vivahde, tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen hajuvesi!💖 #lykoinflutester #meira
    54 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Mausteinen ja koukuttava

    Minulla on #lykoinflutester ollut mahdollisuus kokeilla tätä ihanaa luomusta #meira! En tiedä kuka henkilö on, mutta ymmärsin jälkikäteen, että hän on ollut mukana Melodifestivalenissa, mutta en tiedä enempää. Pidin tästä tuoksusta! Mielestäni se sopii parhaiten iltaan, koska se on mausteinen ja hieman vaniljainen/kinuskinen. Tässä pitäisi olla sahramia, mutta en ole varma, tunnistanko sen? Sen sijaan haistan kinuskimaista tuoksua, ja bergamotti loistaa heikosti! Mielestäni tämä tuoksu saa olon tuntumaan rauhalliselta, turvalliselta ja kotoisalta! Pulloa on mukava pitää kädessä, se tuntuu tukevalta ja väri hehkuu kauniisti! Väri sopii täydellisesti tuoksuun! Laatikko on tyylikäs ja myös tukeva! Se on vahva, eikä niin ohut/ripeä kuin useimmat tuoksupakkaukset. Laatikossa on syvennys, johon pullo asetetaan. Tukeva ja jämäkkä kansi, jonka vetää suoraan ylös, jolloin laatikko jakautuu kahteen osaan. . Uskon, että jos pidät Cacharelin Yes I Am -tuoksusta (ensimmäinen, punainen), Donna Karanin Cashmere & Palo Santo -tuoksusta ja Benjamin Barberin Saffron Intense -tuoksusta – tämä on varma valinta!! Pidän kaikista kolmesta todella paljon, ja mielestäni tämä muistuttaa hieman niitä 🥰 Se, mikä laskee arvosanaa hieman, on kestävyys... ehkä kestää maksimissaan 2-3 tuntia minulla, ja tuoksu tuntuu vain, jos seisoo hyvin lähellä. Mutta no, suihkuta vain uudelleen 😃 Joka tapauksessa mielestäni tämä on todella miellyttävä tuoksu! Paljon kiitoksia tehtävästä 😃
    33 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Sensuelli ja itsetietoinen

    Olenkin jo hyvän aikaa etsinyt itselleni sopivaa makeahkoa hajuvettä. Usein puhdas karamelli tai vanilja alkaa kuitenkin nopeasti kyllästyttää ja matkan varrelle onkin mahtunut useita hutiostoksia. Arvostan tyyliä, jossa aromit eivät iske ohikulkijoiden kasvoille tai vaadi liiallista huomiota, vaan viestivät itsevarmuutta hienostuneesti. Tämä luomus yllätti minut todella positiivisesti ja istuu iholleni loistavasti! Pullo on kuin kaunis punainen timantti tai rubiini ja se täydentää paketin kaunista kokonaisuutta. Alun vahvan ja iskevän ensivaikutelman jälkeen tuoksu tasoittuu kauniin pehmeäksi sekä sopivan mausteiseksi. Erotan alussa vienon kardemumman ja sahramin, jotka tuovat yhdessä mielenkiintoista syvyyttä. Fiilis on hyvin sensuelli – kyseessä on aikuisen naisen valinta. Sellaisen, joka tietää oman arvonsa eikä koe tarvetta tuoda itseään liiaksi esille. Sopii varmasti kyllä kaiken ikäisille mutta tämä on oma näkemykseni. Pidän erityisesti siitä, miten aromi elää ja muuttuu. Alun mausteisuus sulaa hiljalleen vaniljan ja toffeen suloiseen lämpöön. Lopussa iholle jää viipyilemään ihana puinen sävy, jonka luovat setri ja guaiac-puu yhdessä pohjatuoksun tammisammaleen kanssa. Valitettavasti suurin miinus on kestävyys. Vaikka profiili on upean sävykäs, se pehmenee mielestäni aivan liian nopeasti, kunnes lopulta haihtuu iholta kokonaan. Toisaalta täytyy myöntää, ettei yksikään tuoksu ole vielä yltänyt kestävyydellä täysin siihen, mitä toivoisin. Mielestäni todellinen loistotuoksu kestää iholla koko päivän, tai vähintäänkin työpäivän mitan. #lykoinflutester #meira
    96 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Mikä ihana arvostelu 🥰
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Hush Hush Eau de Parfum Meiralta

    Olen testannut Hush Hush Eau de Parfumia Meiralta jonkin aikaa ja mielestäni se on tuoksu, jolla on mielenkiintoinen tuoksuprofiili. Minusta se on melko mausteinen, makealla pohjasävyllä, ennemmin kuin tyypillisen kukkainen tai hyvin feminiininen. Siksi sanoisin, että se sopii sekä naisille että miehille tai sinulle, joka pidät enemmän unisex-tyylisistä tuoksuista. Tuoksu on miellyttävä ja helposti käytettävä, mikä saa minut haluamaan käyttää sitä arkipäivän tuoksuna. Pakkaus on lisäksi uskomattoman kaunis – punainen pullo tuntuu sekä elegantilta että intohimoiselta, ja koko on täydellinen mukaan käsilaukkuun, meikkipussiin tai matkalle. Valitettavasti se, mikä laskee arvosanaa minulle, on kestävyys. Vaikka levitän tuoksua runsaasti, koen, että tuoksu katoaa melko nopeasti. Minulla on vaikeuksia haistaa sitä itselläni jo lyhyen ajan kuluttua, ja se projisoi hyvin vähän. Myös lähelläni olevat henkilöt kokivat tuoksun vaikeasti havaittavaksi, mikä tarkoittaa, että se ei täysin täytä odotuksiani intensiteetin ja keston suhteen. Yhteenvetona se on hyvin tuoksuva ja kaunis parfyymi, jolla on mielenkiintoinen, mausteinen luonne, mutta olisin toivonut huomattavasti parempaa kestävyyttä ja enemmän läsnäoloa iholla. Plussat: ➕ Kaunis ja ylellinen pakkaus ➕ Täydellinen koko laukkuun ja matkalle ➕ Miellyttävä mausteinen ja kevyesti makea tuoksu ➕ Sopii sekä naisille että miehille Miinukset: ➖ Lyhyt kesto ➖ Heikko projisointi – tuoksu tuntuu tuskin lainkaan hetken kuluttua #LYKOINFLUTESTER #MEIRA ❤️
    141 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Kuulostaa ihanalle tuoksulle, harmi että se ei kestä kovin kauan!
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Todella hyvä🤩

    Pullo tuli tyylikkäässä pakkauksessa, joka tekee siitä erityisen ylellisen🥰Hajuvesi on lämmin, sensuelli ja elegantti, ja sopii hyvin sekä iltoihin ulkona että arkeen, jos haluat tuoksua erityisen feminiiniseltä ja itsevarmalta😍Mielestäni se voisi pysyä pidempään iholla, mutta ehdottomasti hyväksyttävää tässä hintaluokassa❤️ #lykoreview
    143 näyttöä

MeiraHush Hush Eau de Parfum 50 ml

64,90 €
Ilmainen toimitusmahdollisuus, voidaan lähettää heti.

Hush Hush by Meira Omar kertoo tarinan kahden maailman kohtaamisesta. Aistikas ja moderni tuoksu, jossa pohjoismainen raikkaus kohtaa lämpimän, mausteisen eleganssin. Innovatiivisten ja hienostuneiden tuoksunuottien yhdistelmä luo itsevarman ja vastustamattoman tunnelman, joka viipyy iholla pitkään. Tuoksu avautuu eksklusiivisella sahramilla, raikkaalla bergamotilla ja mausteisella kardemummalla, tehden hienostuneen ensivaikutelman. Sydämessä kohtaavat tyylikkäät setripuun, meripihkan ja guaiac-puun sävyt, luoden syvyyttä ja itsevarmuutta. Pohjatuoksu on lämmin ja vastustamaton yhdistelmä kermaista vaniljaa, makeaa toffeeta ja tammisammalta, jättäen pitkäkestoisen ja intiimin jäljen. Lopputulos on lämmin gourmand-tuoksu, joka on sekä intiimi että voimakas, täydellinen iltoihin, erityisiin hetkiin ja silloin, kun haluat tuntea olosi itsevarmaksi, magneettiseksi ja vastustamattomaksi.

Aistikas, lämmin, mystinen ja moderni gourmand-tuoksu.

Alkutuoksu: Sahrami, bergamotti, kardemumma
Sydäntuoksu: Setripuu, meripihka, guaiac-puu
Pohjatuoksu: Vanilja, toffee, tammisammal


Käyttö:

Levitä hajuvesi pulssipisteisiin, kuten ranteisiin, kaulalle ja korvien taakse, parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.Vältä ihon hankaamista levityksen jälkeen, sillä se voi vaikuttaa tuoksuun.

50 ml
    Pehmeä meripihka
  • Kategoriat:Eau de Parfum

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.