Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4Perustuu 12 arvioon
3
6
3
0
0
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Loistava hoitoaine
Minulla on ollut ilo testata tämän sarjan shampoota, hoitoainetta ja seerumia testikäyttäjänä. Erittäin tyylikäs pakkaus. Koko 300 ml tuotetta pakkauksessa. Mieto, miellyttävä tuoksu. Hiukset tuntuvat raikkailta, pehmeiltä ja kiiltäviksi. Uusi suosikki! ❤️ Saa hiukset näyttämään tuuheilta, vahvoilta ja terveiltä. Kyllä, ehdottomasti. Se näyttää raikkaalta ja puhtaalta, tuuhealta. Annan hoitoaineen vaikuttaa muutaman minuutin ennen huuhtelua, jotta se ehtii vaikuttaa kunnolla. Todella hyvä, voin vain suositella! #lykotestpilot #hairification Täydet pisteet! 🌟🌟🌟🌟🌟240 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Todella hyvä!
Olen saanut testata näitä tuotteita Lyko testpilotin kautta⭐️ Ensivaikutelma on ainutlaatuinen, tyylikäs pakkaus, hyvä koostumus ja mieto tuoksu🌼 Tämän sarjan on tarkoitus edistää hiusten kasvua ja saada hiukset näyttämään paksummilta ja tuuheammilta. Pidän tästä hoitoaineesta todella paljon, se tuoksuu samalta kuin shampoo, joka on mieto, hieman maskuliininen tuoksu, josta pidän henkilökohtaisesti. Tuoksu myös pysyy melko pitkään! Minulla on hyvin ohut, hieno hius, enkä koe, että hoitoaine painaisi hiuksia millään tavalla, vaan antaa juuri sopivasti kosteutta ja tekee hiuksista pehmeät! Sisältää myös hyviä aineita ja ainesosia, mikä on arvostettua. Voin vain suositella ja aion ehdottomasti ostaa uudelleen!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification5 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Pure Grow Hoitoaine
Olen testannut tätä hoitoainetta yhdessä saman sarjan shampoon kanssa kymmenen päivän ajan ohuissa, pohjoismaisissa hiuksissani. Hoitoaine on täynnä peptidejä, joiden pitäisi uudistaa ja vahvistaa ohuita hiuksia. Pullo on samanlainen, siisti kuin shampoo. Mielestäni hoitoaineella on mukava koostumus – ei liian paksu eikä liian ohut. Se tuoksuu samalta kuin shampoo – mieto, hieman maskuliininen tuoksu, mutta en huomaa sitä hiuksissani huuhtelun jälkeen. Levitä tämä shampoon jälkeen ja anna vaikuttaa 2 minuuttia ennen huuhtelua. Hiukset ovat helpommin kammattavissa, mutta minun hiuksilleni tämä ei tunnu antavan tarpeeksi kosteutta. Se ei tunnu yhtä pehmeältä ja miellyttävältä kuin kosteuttavampi hoitoaine. Mutta se johtuu varmaan siitä, että hiukseni ovat hieman kuivemmat ja tarvitsevat enemmän kosteutta. Hyvä hoitoaine, mutta ei uusi suosikkini. #lykotestpilot