Looks

Käyttäjäkuvat

Arvosana & kommentit

Arvosana: 4Perustuu 12 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5

    Loistava hoitoaine

    Minulla on ollut ilo testata tämän sarjan shampoota, hoitoainetta ja seerumia testikäyttäjänä. Erittäin tyylikäs pakkaus. Koko 300 ml tuotetta pakkauksessa. Mieto, miellyttävä tuoksu. Hiukset tuntuvat raikkailta, pehmeiltä ja kiiltäviksi. Uusi suosikki! ❤️ Saa hiukset näyttämään tuuheilta, vahvoilta ja terveiltä. Kyllä, ehdottomasti. Se näyttää raikkaalta ja puhtaalta, tuuhealta. Annan hoitoaineen vaikuttaa muutaman minuutin ennen huuhtelua, jotta se ehtii vaikuttaa kunnolla. Todella hyvä, voin vain suositella! #lykotestpilot #hairification Täydet pisteet! 🌟🌟🌟🌟🌟
    240 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Niin hyvä arvostelu
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 17 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Todella hyvä!

    Olen saanut testata näitä tuotteita Lyko testpilotin kautta⭐️ Ensivaikutelma on ainutlaatuinen, tyylikäs pakkaus, hyvä koostumus ja mieto tuoksu🌼 Tämän sarjan on tarkoitus edistää hiusten kasvua ja saada hiukset näyttämään paksummilta ja tuuheammilta. Pidän tästä hoitoaineesta todella paljon, se tuoksuu samalta kuin shampoo, joka on mieto, hieman maskuliininen tuoksu, josta pidän henkilökohtaisesti. Tuoksu myös pysyy melko pitkään! Minulla on hyvin ohut, hieno hius, enkä koe, että hoitoaine painaisi hiuksia millään tavalla, vaan antaa juuri sopivasti kosteutta ja tekee hiuksista pehmeät! Sisältää myös hyviä aineita ja ainesosia, mikä on arvostettua. Voin vain suositella ja aion ehdottomasti ostaa uudelleen!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    5 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Pure Grow Hoitoaine

    Olen testannut tätä hoitoainetta yhdessä saman sarjan shampoon kanssa kymmenen päivän ajan ohuissa, pohjoismaisissa hiuksissani. Hoitoaine on täynnä peptidejä, joiden pitäisi uudistaa ja vahvistaa ohuita hiuksia. Pullo on samanlainen, siisti kuin shampoo. Mielestäni hoitoaineella on mukava koostumus – ei liian paksu eikä liian ohut. Se tuoksuu samalta kuin shampoo – mieto, hieman maskuliininen tuoksu, mutta en huomaa sitä hiuksissani huuhtelun jälkeen. Levitä tämä shampoon jälkeen ja anna vaikuttaa 2 minuuttia ennen huuhtelua. Hiukset ovat helpommin kammattavissa, mutta minun hiuksilleni tämä ei tunnu antavan tarpeeksi kosteutta. Se ei tunnu yhtä pehmeältä ja miellyttävältä kuin kosteuttavampi hoitoaine. Mutta se johtuu varmaan siitä, että hiukseni ovat hieman kuivemmat ja tarvitsevat enemmän kosteutta. Hyvä hoitoaine, mutta ei uusi suosikkini. #lykotestpilot#hairification
    7 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä tämä

    Minulla on ollut onni olla testipilotti #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkauksen poikkeuksellisen tyylikäs muotoilu. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin hoitoaineen annostelu tämän muotoilun avulla.😄 Lisäksi pakkauksessa oli kokonaiset 300 ml tuotetta, mikä on todella hienoa 😍 Tuoksusta, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, koska tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät: oi mikä tuo on? 😅 Joten kyllä, tuoksu pysyi pitkään hiusten kuivuttua. Mielestäni se tuoksui joillain päivillä melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuaistiherkkä 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, joka sopii useimmille.😄 Kokemukseni mukaan se on melko mieto hoitoaine, koska se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani, kun käytin sitä vähän. Siksi minulla ei myöskään ollut kutinaa tämän käytön aikana. 🤭 Hoitoaine on erittäin riittoisaa, joten tarvitsee vain pienen määrän. Se levittyy helposti hiuksiin, vaikka sillä on hyvin paksu, kermaisen mutta ei raskas koostumus😊 Annan hoitoaineen vaikuttaa muutaman minuutin ennen huuhtelua, jotta se vaikuttaa kunnolla, ja sen jälkeen hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta tämän käytön jälkeen, pesun jälkeen saman sarjan shampoolla. Hiukset pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti, eikä se latista hiuksia. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, jopa lämmönsuojan ja föönauksen käytön jälkeen. Koen, että hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävissä käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät, koska ne hieman kuivuivat. Valitettavasti pitkien hiusteni latvat kuivuivat enemmän, joten siitä pieni miinus. Mutta hiukseni ovat myös sellaiset, että ne rasvoittuvat nopeasti tyvestä ja ovat kuivat latvoista, joten on hieman vaikea antaa täydet 10 pistettä 😅, mutta tämä on luultavasti 8/10 tämän vuoksi ja siksi, että tuoksu oli ajoittain voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan shampoon ja seerumin kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään tähden, on kuivattava vaikutus latvoihin ja tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    4 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Hoitoaine

    Sain mahdollisuuden testata tätä hoitoainetta testikäyttäjänä. Sillä on kevyt koostumus, joka on helppo levittää ja jakaa hiuksiin. Hiukseni tuntuvat todella pitävän siitä, ne tuntuvat pehmeiltä, hyvin hoidetuilla ja saavat kauniin kiillon käytön jälkeen. Koostumus tuntuu hellävaraiselta ja hoitavalta hiuksille. Hiusten kasvun osalta mielestäni tarvitaan vielä hieman enemmän aikaa, ennen kuin voin arvioida tuloksia, koska tällaiset vaikutukset eivät näy heti. Toistaiseksi olen kuitenkin erittäin tyytyväinen, ja pullo näyttää myös todella ylelliseltä kylpyhuoneessa 💙 se on todella kaunis pitää esillä! ✨ #testpilot #hairification
    119 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Lupaava

    Hiukseni ovat pitkät, laineikkaat ja melko kuivat latvoista, mikä tekee hoitoaineesta yhden tärkeimmistä tuotteista hiustenhoitorutiinissani. Tarvitsen jotain, joka kosteuttaa kunnolla, mutta ei latista luonnollisia laineitani. Tuoksu on hyvin mieto ja miellyttävä, mistä pidän todella paljon. Se antaa raikkauden tunteen ilman, että se hallitsee, ja sopii hyvin päivittäiseen käyttöön. Koostumus on kermaisa mutta ei raskas, ja se on helppo levittää hiuksiin. Koen, että hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävissä käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät heti suihkun jälkeen. Minulla hiukset tuntuvat hieman karheilta myös hoitoaineen jälkeen, mikä saa minut henkilökohtaisesti tuntemaan, että tarvitsen täydentää hyvällä hiusöljyllä tai jätettävällä tuotteella saadakseni todella pehmeän ja kosteutetun tunteen. Tulosten osalta mielestäni tuote antaa kuitenkin hyvän pohjan – hiukset tuntuvat terveemmiltä ja uskon niiden vahvistuneen hieman, mutta on vielä liian aikaista sanoa, antaako se selkeämpiä tai pitkäaikaisia vaikutuksia. Näen tuotteessa potentiaalia ja pidän siitä ehdottomasti, mutta haluan jatkaa sen käyttöä pidemmän aikaa, jotta voin todella arvioida tulokset kokonaisuudessaan. #lykotestpilot #hairification #lykoreview
    16 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Pehmeät hiukset! Suositellaan

    Olen käyttänyt Pure Grow -hoitoainetta kaksi viikkoa, ja olen erittäin tyytyväinen ensivaikutelmaan. Hoitoaineessa on hyvä ja mieto tuoksu, joka jää hiuksiin ilman, että se on liian voimakas. Tuote on riittoisaa ja helppo levittää hiusten pituuksiin. Annan sen vaikuttaa muutaman minuutin ennen huuhtelua. Käytön jälkeen hiukset tuntuvat selvästi pehmeämmiltä, sileämmiltä ja helpommin kammattavilta. Ne tuntuvat myös raikkailta ja hoidetuilla ilman, että ne tuntuvat raskailta tai rasvaisilta. Hoitoaine sopii myös hyvin saman sarjan shampoon kanssa. On vielä hieman aikaista sanoa, ovatko hiukset vahvistuneet vain kahden viikon käytön jälkeen, mutta tähän mennessä olen erittäin tyytyväinen hiusten tunteeseen. Aion siksi jatkaa hoitoaineen käyttöä nähdäkseni tulokset pidemmällä aikavälillä. 🫧💕 #lykotestpilot #hairification
    13 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hoitoaine

    Hoitoaineesta tuli heti laadukas vaikutelma tyylikkään ja näyttävän pakkauksen ansiosta. Käytössä ilmeni kuitenkin nopeasti yksi haaste: hoitoaine on koostumukseltaan melko paksua, minkä vuoksi sitä oli vaikea saada ulos pullosta. Pullo painui puristaessa helposti kasaan ja tuotetta sai annostella melko suurella voimalla. Hoitoaineessa on sama metsäinen, pihkaa muistuttava tuoksu kuin saman sarjan shampoossa. Tuoksu on persoonallinen ja mielestäni aika voimakas eikä omaan makuuni erityisen miellyttävä. Koostumus tuntuu kuitenkin täyteläiseltä mutta odotin sen kosteuttavan kuitenkin hiuksia enemmän. Oma hiustyyppini on hieman luonnonkihara/laineikas ja ohut mutta latvoista kuiva ja tyvestä helposti rasvoittuva. Hoitoaineen käytön jälkeen hiukset olivat pehmeät, helposti selvitettävät ja niissä oli selkeästi enemmän tuuheuden tuntua. Latvat jäivät kuitenkin omaan makuuni hieman kuiviksi. Olen nyt käyttänyt hoitoainetta hieman vajaat kaksi viikkoa, joten en ole vielä huomannut hiusten kasvua edistävää vaikutusta. Kokonaisuutena hoitoaine antaa kuitenkin hiuksille ilmavuutta ja tuuheutta, mutta erittäin kuiville latvoille se ei yksin riitä. Lisäksi pakkauksen käytettävyys jätti toivomisen varaa, sillä paksun koostumuksen annostelu oli hankalaa. #lykotestpilot #hairification
    10 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hairification Pure Grow hoitoaine

    Pääsin testaamaan Lykotestpilotin kautta Hairification sarjan tuotteita! Tämä hoitoaine on ollut nyt testissä, joten tässä pieni kokemus tuotteista. 🫧😊 -Hiukset: tuntuu pehmeiltä ja sileiltä käytön jälkeen, anna vaikuttaa muutama minuutti ja huuhtele pois. -Tuoksu: mielestäni tässä on hyvä ja unisex tuoksu, sopii kaikille. Ei ole mitenkään pistävä ja hiukset tuoksuivat vielä kuivaamisenkin jälkeen hyviltä. -Pakkaus: Muotoilu kivan näköinen ja sopiva suihkuhyllyyni litteän muodon ansiosta. 300ml pakkaus. Pakkauksen korkista miinustan yhden tähden, koska täytyy puristaa että ainetta tulee hyvin. En tiedä oliko purkissani jotain vikaa. Sisältö kuitenkin hyvä. 😊 #hairification #lykotestpilot #hiukset #hoitoaine Hairification LYKO Lyko Suomi
    27 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Sisältö on huippu, pullo 👎

    Kahden viikon ajan olen testannut Pure Grow -sarjan hoitoainetta yhdessä siihen kuuluvan shampoon ja seerumin kanssa. Hoitoaineessa on sama raikas minttuinen tuoksu kuin shampoolla, ja pidän tuoksusta, koska se on mieto eikä peitä muita tuoksuja. Itse hoitoaine on todella hyvä! Kun se on ollut hiuksissa kaksi minuuttia, hiukset tuntuvat pehmeiltä ja kosteutetuilta. Se ei myöskään tee hiuksista raskaita tai rasvaisia nopeasti käytön jälkeen. Tuote on riittoisaa, eikä sitä tarvitse paljon. Pullo on tyylikäs sinivalkoisella kulmikkaalla designillaan. Mutta se on melko epäkäytännöllinen, se kaatuu koko ajan suihkussa. Se ei kuitenkaan ole minulle pullo-ongelman suurin juttu, vaan korkki. Pullon korkin reikä on niin uskomattoman pieni, että pullosta on melkein mahdotonta saada mitään ulos. Yhdellä kädellä se on täysin mahdotonta, se on todella jäykkä. Minun täytyy käyttää molempia käsiä ja puristaa kovaa saadakseni jotain ulos, ja ongelmana on, että tuote saattaa valua lattialle, jos ei ole tarpeeksi nopea. Parasta olisi, jos joku auttaisi puristamaan hoitoainetta puolestasi. Ehkä hoitoainepulloni oli maanantaikappale, koska minulla ei ollut samaa ongelmaa siihen kuuluvaan shampooa kanssa. Mutta tuo ongelma saa minut, vaikka sisältö on hyvä, olemaan ostamatta sitä uudelleen. #hairification #lykotestpilot
    25 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5

    Pehmeät ja hyvin kosteutetut hiukset ✨

    Kun aloitin Hairification Pure Grow Conditioner 300 ml:n käytön, sain positiivisen ensivaikutelman. Se on helppo käyttää ja tuntuu miellyttävältä hiuksissa. Hoitoaine on helppo levittää ja siinä on mieto, raikas tuoksu 💆‍♀️ Se tekee hiuksista heti pehmeät ja huuhdellaan helposti pois ilman, että hiukset painuvat. Minulla on normaalit hiukset, jotka voivat olla hieman kuivat latvoista, joten kosteutus on minulle tärkeää. Tämä antaa hyvän kosteutuksen ja tekee hiuksista pehmeämmät ja miellyttävämmät pesun jälkeen. Olen erittäin tyytyväinen siihen, miltä hiukset tuntuvat käytön jälkeen – sileämmät, vähemmän kuivat ja helpommat kammata ✨ #lykotestpilot #hairification
    25 näyttöä

HairificationPure GrowConditioner 300 ml

21,90 €
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti

HAIRIFICATION. IT’S NOT SORCERY, IT’S SCIENCE.

Kuin superfood-smoothie hiuksillesi, tämä ravinteikas hoitoaineen koostumus turvottaa jokaisen hiuksen tieteellisesti todistetuilla ainesosilla. Tehokas, peptidejä sisältävä koostumus elvyttää, uudistaa ja palauttaa ohuet, harvenevat hiukset.
Sano hei välittömästi paksummille, näkyvästi pidemmille ja vaikuttavan vahvoille hiuksille!


Käyttö:

Kaksoispuhdistuksen jälkeen Pure Grow Shampoolla, jatka Pure Grow Conditionerilla. Anna vaikuttaa 2 minuuttia, jotta hiukset saavat nauttia kaikesta hyvästä. Huuhtele. Viimeistele Pure Grow Intensifying Spraylla, jotta hiukset paksuuntuvat, pitenevät ja vahvistuvat.

300 ml

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.