Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4.2Perustuu 29 arvioon
15
9
3
1
1
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Uusi perheenjäsen rutiinissani ☺️
Sain tehtäväkseni testata tätä tuotetta & tässä on mielipiteeni: Taustatietoa ihostani: Herkkä, kuiva, finnejä jotka tulevat ja menevät, jonkin verran aknea, suuret ihohuokoset Ensivaikutelma: Pakkaus on todella tyylikäs & siisti. Väri on maaginen, mutta tuoksu ei ollut aluksi mieleeni. Jo ensimmäisellä käyttökerralla pidin siitä. Mielipiteeni: Pidän tästä tuotteesta. Minulla ei ole edistynyttä ihonhoitorutiinia, joten pelkäsin hieman, ettei ihoni pitäisi siitä. Jo ensimmäisellä käyttökerralla se imeytyi nopeasti ihoon & tuntui heti kosteutetulta & rauhalliselta. Tuoksu ei ole suosikkini, mutta olen tottunut siihen & mielestäni se on nyt kivempi haha. Pidän siitä, ettei siinä ole pumppua, vaan sisältö kaadetaan käteen, paljon hygieenisempää. Näin myös heidän sivuillaan, että sitä voi käyttää "sheet maskina", mitä en ole vielä kokeillut, mutta uskon ehdottomasti sen toimivan hyvin iholleni. Miksi se ei sitten saa 5/5 tähteä? Osittain hinnan takia.. olen budjettityttö, vaikka toki arvostan hieman ylellisempiä tuotteita. En myöskään usko, että ihoni on maagisesti muuttunut, vaikka olen samaa mieltä siitä, että se tuntuu kosteutetummalta & rauhallisemmalta. Yhteenveto: Voin suositella tätä tuotetta, koska mielestäni se toimi minulle, mutta en kokenut sen antavan "wow"-tulosta, mutta tarpeeksi, että voin suositella sitä. Pullo on upea & on ylellistä saada se osaksi rutiiniani #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview260 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 päivää sittenKyllä, se on vähän kallis, mutta olen saanut sen tarjouksista kassalla ostosten jälkeen viime aikoina kohtuulliseen hintaan. Toivottavasti saat sinäkin, jos haluat jatkaa sen kanssa ❤️1 tykkää
- Hyödyllisin negatiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 1 / 5
Mukava kasvovesi, mutta ei suositella hinnan ja eläinkokeettomuuden puutteen vuoksi
Vähän minusta: kuiva, herkkä iho ja T-alue Todella söpö, korkealaatuinen kasvovesi. Maailman suloisin ja kutsuvin pakkaus, tekisi melkein mieli juoda se!🥰😅 Tuoksuu ihanalta, raikkaalta ja kodikkaalta, mutta ei liian voimakkaasti. Paksu ja ravitseva koostumus. Helppo ravistaa ennen käyttöä (estää teepartikkeleiden laskeutumisen pohjalle). Hieman hankala levittää ilman roiskumista, jos haluaa käyttää sormia. Toimii myös naamiona, jos käyttää vanulappuja tai naamioalustoja (esim. Topzin!). Ei eläinkokeeton💔🐇 Mukava, mutta markkinoilla on halvempia tuotteita, jotka toimivat vähintään yhtä hyvin, joten ei suositella. ➕️ Maailman suloisin pakkaus ➕️ Tuoksuu ihanalta ➕️ Korkealaatuinen, paksu koostumus ➖️ Vaikea levittää (sormilla) ➖️ Ei selkeästi merkitty pakkauksessa, että tuote sisältää mietoja happoja tai kemiallista kuorintaa, joten käytä aurinkosuojaa❤️ ➖️ Ei eläinkokeeton💔🐇 ➖️ Hinta!🤯💸 #lykotestpilot #drceuracle74 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 2 / 5
En ole varma akneiholleni
Sain tilaisuuden kokeilla tätä, kuten #lykotestpilot minulla ei ollut oikeastaan odotuksia, mutta olin silti innoissani kokeilemaan uutta ihonhoitoa toivoen löytäväni jotain, mikä sopii akneiholleni, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Pullo on todella kaunis ja ylellinen, mikä houkutteli minua vahvasti testaamaan tuotetta. Kuitenkin hintaan nähden tuntuu, että rahat menevät enemmän pakkaukseen kuin tuotteeseen. En huomannut merkittävää parannusta tuotteen käytön jälkeen. Huomasin kuitenkin, että se aiheutti minulle paljon pieniä näppyjä. Se teki minut todella pettyneeksi, ettei se toiminut ihollani. Tämän vuoksi tunnen myös, etten testannut sitä niin paljon kuin oikeasti tarvitsin. Koska se aiheutti minulle näppyjä, käytin sitä vähemmän ja palasin tavalliseen ihonhoitorutiiniini vahvistaakseni ihon suojakerrosta ja välttääkseni lisää näppyjä. Olen testannut tätä vain yhdessä heidän puhdistusaineensa kanssa, joka myös aiheutti minulle näppyjä. Tuote tuoksuu hyvältä ja tuntui iholla aluksi hyvältä. Iho tuntui puhtaalta ja virkistyneeltä. Minulla on kuiva/ normaali iho, joka voi muuttua rasvaiseksi koko päivän jälkeen. Minulla on myös ollut akneongelmia useiden vuosien ajan ja olen hyvin kiinnostunut löytämään hyvää ihonhoitoa akneiholleni. Joten olin pettynyt, ettei tästä tullut uutta suosikkia. Johtopäätös, johon olen tullut, on että jos sinulla on herkempi aknealtis iho, tämä tuote ei ehkä ole sinua varten. Mutta jos sinulla on kuiva tai normaali, ei-aknealtis tai herkkä iho, tämä toimisi todennäköisesti hyvin, koska se tuntui virkistävältä eikä kuivattanut ihoa. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview37 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Erittäin hyvä
Sain #lykotestpilot -edustajana testata tätä tuotetta yhdessä PDRN & Retinol Shot Ampoulen ja Hyal Reyouth Melting Foaming Balmin kanssa #drceuracle -merkiltä. Minulla on sekaiho, ja yleensä käytän muita tuotteita ihonhoitorutiinissani, mutta tämän testin ajaksi jätin ne sivuun. Olen käyttänyt tuotetta lähes kolme viikkoa iltarutiinissani. Pakkaus on todella kaunis, se on ylellinen lasipullo, ja tuote on hyvin esteettisesti miellyttävä. Se on kaksivaiheinen neste, jossa on vaaleanvihreä ja tummanvihreä sävy, ja kun tuotetta käyttää, pulloa ravistetaan, jolloin värit sekoittuvat kauniiksi sävyksi. Sen koostumus on juokseva ja siinä on mieto matchan tuoksu, mutta se ei ole häiritsevä. Heti levityksen jälkeen iho tuntuu rauhoittuneelta ja kosteutetulta, ja se saa kauniin hehkun. Olen erittäin tyytyväinen alkuvaiheen tuloksiin, mutta myöhemmin sain näppyjä. Koska on mahdotonta tietää, mikä aiheutti reaktion, olen tauottanut uusien tuotteiden käytön ja aion testata niitä erikseen jatkossa nähdäkseni, miten ihoni reagoi.345 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Hehkuva suosikki matchan kanssa 🍵
Olen testannut Dr. Ceuracle Jeju Matcha Tea Essencea jonkin aikaa nyt, ja siitä on tullut todellinen suosikki ihonhoitorutiinissani 🤩 Ensinnäkin rakastan koostumusta – se on hybridi kasvoveden ja seerumin välillä. Se on kevyt, imeytyy nopeasti ihoon eikä tunnu lainkaan tahmealta. Iho tuntuu heti kosteutetummalta, pehmeämmältä ja tasapainoisemmalta levityksen jälkeen 🙌 Rakastan, että se sisältää matchaa 🍵 Se tuntuu rauhoittavalta ja antaa iholle raikkaan hehkun ✨ Toinen iso plussa on, että se on riittoisaa – et tarvitse paljon tuotetta kerrallaan, joten pullo kestää pitkään. Tuoksu on mieto ja raikas ilman, että se on liian voimakas 🌿 Kaiken kaikkiaan tämä on kevyt, kosteuttava ja tasapainottava essence, joka antaa hehkua ja sopii useimmille ihotyypeille. Tulen ehdottomasti ostamaan uudelleen! 💚 #lykotestpilot